close
Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Eventbrite makes it happen

Create an event and sell tickets online through Eventbrite. It's simple! Sign up and get started today.
From our sponsors
是不是看車都要開車去??
Sep 20th 2013, 18:11

前幾天到台中的業務所賞車,但是小弟可能太年輕,也因為家裡住的近,騎機車穿T恤牛仔褲就近去賞車了
過程中,感覺得出業代完全不想介紹,小弟想買1系列小車
問幾P馬力回答我這馬力應該夠我開了(我知道網路都有數據資料)
問有甚麼版本可以挑,業代說查查看,放我一個人在那邊等(當天晚上八點多隔壁只有一桌客人)
10幾分鐘後拿了一份資料過來說我不懂得可以看看裡面,後來問價錢了,我問現金付款可以折多少錢
他說6萬(心想網路別說神單有誠意點的都八萬十萬了,還不用說全現金付款)
全程30~50分鐘(隔壁桌在喝咖啡吃點心)好樣的業代連杯紙杯水都不給,一整把火上來
我想買帳絕不會跟這業貸買單,有F20大大分享好業代嗎?中部的更棒歡迎PM
人爭一口氣而已,雖然穿得不可能買,服務業角度來看連杯基本的水都沒給
我看50萬的小車都有這基本的服務態度.狗眼看人低的業代,有錢不是大爺但是你的態度讓你失去一位客人,
希望有人可以介紹一下好的業代

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    acer3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()