close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中 
Learn from successful entrepreneurs.

Pick up tips and advice from the noteworthy when you subscribe to Startup Frontier! Read interviews on how they launched and built their businesses.
From our sponsors
愛犬去世,命運和七七四十九
Sep 21st 2013, 10:54

我家狗狗養了一年多
是撿到的吉娃娃
那天有點飄雨(很小的毛毛雨)
她死的那天也是下雨,大意點的毛毛雨
第49天也是一樣
湊巧嗎??
而他死的時候(噎到)有待去急救
第一家醫生下班
第二家是在位另一隻狗開刀
原(一個客人)叫我們去別家,但沒辦法很晚了也沒別家可去
在外面大哭一陣子的我正要走時醫生才出來說看看
但急救後還是死了
我哭了一個月多
昨天晚上忽然想到未什麼都是下雨之類
想知道

我也覺得我家狗不可能那麼快就離開我,為什麼家裡那麼多神明沒保佑
她死時在急救時未什麼沒幫我家狗
拜託的是也沒一件有幫的呢?
我家狗味什麼都沒有回來,連跡象都沒有
都沒夢到,我有好多畫想說

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    acer3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()