Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Build - Release - Deploy

Automate your build process. Integrates with 50+ Dev tools.
From our sponsors
[問題] 面對急件的危機處理
Oct 7th 2013, 18:21, by aoika

作者aoika (ka)

看板Salary

標題[問題] 面對急件的危機處理

時間Mon Oct 7 18:21:52 2013

有個同事很常在當天給我案子,又希望我在幾小時內處理完成他馬上要用 比方說他只給我兩小時,但實際上我真的需要4小時完成 如果沒完成對上面很難交代,但是真的一定要當天交 真的很強人所難,之後交件完都對自己感到很失望 遇到這樣的狀況該怎麼處理 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 221.120.0.61

psinqoo:該怎樣就怎樣~不然叫我去死~阿不然你來做~~ 10/07 18:24

diabloevagto:就說你來不急阿... 10/07 19:02

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    acer3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()