close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中
今天在草坪撿到了鳥,誰能幫我?(二十點)
May 27th 2013, 23:20

今天在我家草坪發現了一顆光滑的白鳥蛋
但因為我還有事就出去了五個小時,這中間都放在家裡的杯子中
我沒聽過鳥蛋得用孵的,結果真的得用孵的!
哇勒那那但在那草坪多久我不知道,還有
不知道要怎麼孵,還有怎麼翻面,因為我晚上也得睡覺,早上得上學,怎麼翻面?
我現在根本茶飯不思,只想著孵鳥蛋,我在美國,沒孵蛋器,只好用自家檯燈
我不知道該怎麼孵:'(,拜託幫幫我吧!我真的好想看著鳥孵出來,不然我會有罪惡感,就像救了個人卻救不活
拜託知道的都告訴我吧!還有我孵多久就得放棄?一個月?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    acer3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()