close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 已解決
不管玩什麼網路賭博都會突然斷線是網路嗎?
May 26th 2013, 15:04

最近下載了網路賭博跟線上賭博會突然不能控制
過幾秒後出現重新連線中(都等很久)
爬了很多文
好像是網路賭博的關係但是
那些文章都是說舊版的
新版根本沒有那些檔案
我該怎麼辦?
早上 晚上 凌晨 都會突然斷線
(網路賭博)
(網路賭博)
以上兩個我玩都也會斷線

另外
我再安網路賭博時出現無法安裝的路徑
(他要我安裝在C曹)
但是我家電腦剛修好
我的電腦裡面只有F跟E曹
所以我就上YAHOO找
後來我把F改成C

還是這個問題呢?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    acer3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()