close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
我的帳號被盜能否提出告訴
Jun 4th 2013, 09:07

[unable to retrieve full-text content]

日前我的FB帳號被駭 駭客用我的名義把我的朋友都加入購物團 造成我的困擾 由於該購物團的團長有在FB上面公布他的姓名及大頭照 那我能否對成立購物團的人提出告訴?...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    acer3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()