close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中
請幫忙解塔羅牌-他喜歡我嗎?
Jun 16th 2013, 18:37

我和一個大我十歲的男生認識半年,我們曖昧一段時間,有擁抱也有接吻,也會主動傳訊息給我,但最近開始變得忽冷忽熱,好的時候主動打給他可以聊的很開心,冷的時候,可以消失好一陣子,我的問題是他有喜歡我嗎?

占卜法 : 聖三角 範圍 : 感情

第一張牌 : 過去的經驗
寶劍國王-逆位

第二張牌 : 現在的狀況
教皇-正位

第三張牌 : 未來的預測
聖杯皇后-正位

麻煩請塔羅占卜師幫我解牌好嗎~感謝!!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    acer3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()