Blogtrottr
Mobile01最新文章
請問一下我的NEW ONE氣象位置 怎麼一直顯示"我的位置" 已爬文!!拜託大大幫忙~~
May 19th 2013, 16:08

設定.開啟時更新.我前位置打勾.應該可以但是他會顯示要付費<吃到飽沒差>
然後跳出.到主畫面.時間地方往下啦.讓他自動更新
就ok了
不然就把網路連線從新打開一次.再照上面做
就可以了我也是住台中喔^^
但是我沒這問題.你可以試試看
再不行就....送修

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 acer3 的頭像
    acer3

    2015年菜預購 全家年菜預購 海霸王年菜預購 台中年菜預購 7-11年菜預購 阿基師年菜預購 年菜預購2015 2012年菜預購

    acer3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()