close
Blogtrottr
Mobile01最新文章
很煩,到底要不要換房
Jun 10th 2013, 15:55

我是已經有個小房子 四個人住實在有點擠

我可以負擔的房子在2000萬以內 所以只要不是豪宅一般的房子都還在預算內

但困擾我的是 好的點好的建商好的座向的房子 很快就沒了

可是我沒辦法確定我兒子女兒將來念什麼學校

現在買又怕之後通勤很久

對於念什麼學校 當然是名校最好啦--但也不一定考得上

若考上了 有可能為了房子不讀名校嗎 很難

所以我一直傷腦筋到底要不要買房

請各位指引一下迷津吧 畢竟當局者迷

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    acer3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()