Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Book your hotel early for a discount!

You can reap the rewards with great discounts at participating Pullman, M Gallery, Grand Mercure, Novotel, Mercure, ibis and Formule 1 hotels.
From our sponsors
[牢騷] 感情空窗期
Oct 3rd 2013, 20:23, by sitifan

作者sitifan ()

看板Boy-Girl

標題[牢騷] 感情空窗期

時間Thu Oct 3 20:23:08 2013

我認識一位北一女畢業政大學士師大碩士基督徒拒絕我的追求去跟一貫道信徒談戀愛, 後來發現我在台北有房,又一直勾引我,我問她你不是已經有男友了嗎? 她竟然說:我跟我的男友感情不好。感情不好還在空教室擁抱接吻被撞見。 那感情好不就直接上床了?基督徒的婚前守貞呢?真是好笑。 妳就算要倒追我也得先跟男友分手吧。難道我要先給你承諾,妳才要跟男友分手? 你的感情一點空窗期都不能有嗎? -- ※ 編輯: sitifan 來自: 114.25.35.121 (10/03 20:26)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    acer3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()