close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
生完小孩不敢吃減肥藥,我想瘦身
Jun 4th 2013, 14:39

我今年已經35歲了,以前看到公司女同事身材都好羨慕
他們體質都不容易胖,每天看到他們穿短裙腿又細

我好忌妒,我一直想要減肥想好久了,嘗試過埋線和

中醫減肥,但是從來沒有瘦下來,而且還復胖

我真的好失敗,但是我很幸運,我找到了貴人

我認真的配合體重管理計畫,均衡營養和熱量控制方式
讓我找回了自信,一開始第一個月我瘦了4公斤,我好興奮
認真努力減肥4個月讓我總共瘦了12公斤
我每天都可以很有自信的穿短裙出門,我覺得現在的自己好幸福
現在的自己好美喔!如果你苦惱很久
我分享我找到我貴人的地方

http://blog.yam.com/beautyshop32

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    acer3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()